پایانی بر تخفیفهای hdtv های سونی و سامسونگ

24 مهٔ

شرکت های سونی و سامسونگ، دو سازنده بزرگ تلویزیون در دنیا، در تلاش برای مهار تخفیف های اعمال شده برروی مجموعه HDTV های خود می باشند. دلیل اصلی اینکار تلاش برای حفظ سوددهی اعلام شده است. وال استریت ژورنال گزارش می دهد که این طرح در فروشگاه های زنجیره ای مختلف اجرا خواهد شد و کسانی که محصولات آنها را زیر حداقل قیمت فروش که از طرف شرکت اعلام شده است بفروش برساند، با قطع رابطه از سوی این شرکت ها روبرو خواهد شد.

اجرای این تخفیفات حرکتی است که در طول سه سال گذشته در مورد قیمت HDTV انجام شده است، از قیمت میانگین 644 دلار در سال 2009 تا 545 دلار در سال گذشته میلادی که نشان دهنده کاهشی در حدود 15 درصد می باشد. سامسونگ و سونی به نظر می رسد که در حال انجام ریسک بزرگی در بازار تلویزیون ها هستند و حتی ممکن است سهم خود را در این بازار از دست بدهند، بازاری که رقبای بزرگی مانند ال جی، پاناسونیک و شارپ در آن وجود دارند که البته به نظر می رسد آنها هم حاضرند تا تخفیفی را برروی محصولات خود اجرا کنند.

منبع:pcwar

Advertisements

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: